Δευτέρα, Μαΐου 21, 2012

Ένθετο Γάμος

Συχνά γινόμαστε μάρτυρες κακοποίησης της γλώσσας μας, είτε αν φάμε κάτι πολύ ζεστό είτε αν πούμε ή ακούσουμε κάποια λέξη λανθασμένη. Ο γάμος και τα παρελκόμενά του, εκτός από μυστήριο της εκκλησίας, είναι και μυστήριο της ορθής έκφρασης (ένα λαμπερό χαμόγελο, ένα γοερό κλάμα κλπ).
Πολλοί λένε τις λέξεις "παντρεμένος" ή "ανύπαντρος", ποιος άραγε αναλογίζεται πως εκείνη τη στιγμή συναινεί σε παράνομη ενέργεια; Πώς μπορεί να υπάρχουν και να χρησιμοποιούνται αυτές οι λέξεις αναφερόμενες σε αρσενικό γένος ενώ ορίζουν κάτι που ήταν πάντα αδύνατον βάσει της ελληνικής νομοθεσίας και των ηθών των προγόνων μας;
Παντρεμένος = Ύπανδρος = Υπό του ανδρός. Γιατί λοιπόν εφόσον ακόμη είναι παράνομος ο γάμος ομοφυλοφίλων αναφερόμαστε σε άνδρες σαν να υπήρχε η πιθανότητα να είναι εις γάμων κοινωνία με άνδρες;

5 σχόλια:

  1. Σήμερα με απολύσανε απο τη δουλειά μου, ήταν μια εταιρία που λέγεται S*P (όπου * βάλτε ένα *λφα) και το αφεντικό μου ήταν άνδρας.

    Τώρα έμεινα ανύπαντρος αφου δεν έχω κανέναν άντρα πάνω απο το κεφάλι μου, γιεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια αναγνώστρια σουΤρίτη, Μαΐου 22, 2012

    Αγαπητό demasai,

    Σε διαβάζω ανελλιπώς εδώ και χρόνια, είσαι το αγαπημένο μου blog και απολαμβάνω να διαβάζω τόσο τα άρθρα σου όσο και τις μόνιμες στήλες. Βρήκα πρώτη φορά το θάρρος να σου στείλω γιατί μου συνέβη κάτι τρομερό που ντρέπομαι να το πω στις κολλητές μου και στους γείτονες. Που λες demasai, τι προάλλες με το "φίλο" μου κάναμε έρωτα και κάποια στιγμή αποφασίσαμε να γυρίσουμε στη στάση "η γυναίκα απο πάνω". Τότε, εκεί που ήμουν απο την πάνω πλευρά συνέβη το κακό και κατέληξα να μείνω έγκυος. Αυτό με κάνει ανύπαντρη μητέρα ??? Σε παρακαλώ πες μου γιατί θα τρελαθώ!

    Με πολλή, πολλή εκτίμηση,
    Αματριτσιάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠαντρεμένοςΠέμπτη, Μαΐου 24, 2012

    Αγαπητό ΔΕΜΑΣΑΕΙ εγω ειμαι ανδρας και ειμαι σε γαμο (και σε γαμησι) με ανδρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απολυμένη δεμασαειταρχιδιατουΠαρασκευή, Μαΐου 25, 2012

    telos sto fasismo tou foti kai tou kathe foti kai tou nikou kai tou kathe nikou kai tou xarilaou kai tou kathe xarilaou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κύριος ΧαρίλαοςΠαρασκευή, Μαΐου 25, 2012

    kyrios xarilaos parakalw oxi apla xarilaos

    ΑπάντησηΔιαγραφή