Τρίτη, Φεβρουαρίου 14, 2012

7 σχόλια:

  1. OMG! OMG! Που το πουλάνε το τρίτο? Είναι must!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. tha to dokimasw! elpizw na piasei giati eimai poly asximos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. egw eixa dei asximi tainia etsi kai den voithise

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. gia mena Valentine's einai sunexeia giati Ballantine's pinw kai exw to apotelesma pou fenete kai sth trith foto... xik xik

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΥΡΙΕ ΦΩΤΗ ΩΣ ΜΙΚΡΗ ΘΑΥΜΑΣΤΡΙΑ ΣΑΣ ΞΕΡΕΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ..... ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οταν λες "μικρη" θαυμάστρια κουκλα μου, εννοεις μικρη σε ηλικια, μικρη σε μεγεθος ή μικρη σε κλιμακα "θαυμάζω τον Φωτη"? ή.. τωρα που το ξαναδιαβαζω μαλλον εννοεις οτι ΕΓΩ ειμαι μικρη θαυμαστρια μου. Δε σε καταλαβαινω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θα ηταν μεθυσμενη αυτη απο το πολυ Valntine's

    ΑπάντησηΔιαγραφή