Δευτέρα, Μαρτίου 05, 2012

Πειραιάς, Το

Σύνθετη λέξη, η δεύτερη αν δεν κάνω λάθος, αναλύεται στα πήρε + ass, δηλαδή όταν κάποιος παίρνει (παλιά) τον κώλο. Χαρακτηριστική ατάκα απο φοιτητές της παλιάς εποχής όταν δεν τα πήγαιναν καλά στις εξετάσεις

παράδειγμα:

- Έλα ρε Λευτέρη, πως έγραψες Φ.Μ.Π.ΔΦΓ ΙΙΙ ?

- Άσε ρε φίλε, με τις μαλακίες που έβαλε πάλι αυτός πήρα τον κώλο μου

- Πειραιά φάση δηλαδή, κατάλαβα, μια απ' τα ίδια...

Με την αλλαγή των διαφόρων εποχών επικράτησαν άλλα μέρη του σώματος και γι'αυτό δεν ακούγεται συχνά, πιο πολύ το καλοκαίρι που ξεκινάνε οι ακτοπλοικές διαδρομές

18 σχόλια:

  1. μπορώ να το συνδυάσω με το "μπρόκολο"? δηλαδη να πω οτι δεν τα πηγε καλα ο αδερφος μου στις εξετασεις, οτι πηρεμπρόκολο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμενα η πρώην μου, η εξ μου, είχε πολλά νεύρα, ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα και τα νεύρα σε τάση, έφαγα χοντρή εξέταση και γι'αυτό παίχτηκε πειραιάς.

      Διαγραφή
    2. εγω για τον ιδιο λογο ειχα φαει εξταση ενω ο κολλητος μου που ειχε τον ακριβως αντιθετο απ'αυτο το λογο ειχε φαει εξτανο

      Διαγραφή
    3. και?

      πειραιας ο κολλητός?

      πόνεσε?

      Διαγραφή
  2. επίσης άμα βρώ και τρίτη έννοια εγω που είμαι πιο έξυπνος, μπορώ να το συντριάσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. mporeis file, to eida sto wikipedia

      Διαγραφή
    2. oxi file den mporeis, egw to eida sto wikileaks

      Διαγραφή
    3. egw filoi koitaksa sto wikimaps alla de vrika kati

      Διαγραφή
    4. Στο googlemaps παντως ελεγε οτι σε 10' θα είσαι κεντρο

      Διαγραφή
  3. "phgame simera stin eforia me dikastiki apofasi pou elege oti to xaratsi einai paranomo kai na paroume ta lefta mas pisw alla peiraias"
    Ευκλείδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΕΙΡΑΙ-ΑΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ;;;;
    ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΠΡΙΝ ΤΑ ΚΑΨΕΙ Η ΑΝΤΖΕΛΑ ΚΑΙ ΔΕ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοσχοβολούν οι γειτονιές
      βασιλικό κι ασβέστη,
      παίζουν τον έρωτα κρυφά
      στις μάντρες τα παιδιά.

      Σαββάτο βράδυ μου έμορφο
      ίδιο Χριστός Ανέστη,
      ένα τραγούδι του Τσιτσάνη
      κλαίει κάπου μακριά.

      Διαγραφή
  5. nai nai einai to ena kai to auto

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδια σας ευχαριστω απιστευτα παρα πολυ για τις απαντησεις σας! Θα σας συμπεριλαβω στη βιβλιογραφια!

      Διαγραφή
    2. εγω ημουν απο πριν στη βιβλιογραφια, αν θες βγαλε με

      Διαγραφή